zaterdag 13 oktober 2012

Sjaal met pompoenen

Even toch een klein projectje tussen de gelukpoppetjes door. Een sjaal met pompoenen deze keer.

Ik heb een (hele)lange rij gehaakt met lossen en aan allebei de kanten er weer vaste omheen. Je krijgt dan een 'sjaal' van ongeveer 4 à 5 cm breed. Aan het eind heb ik pompoenen gemaakt. voor het speelse effect. Ik heb hiervoor de Clover pom-pom maker gebruikt.
Ik gebuikte Elements Mix van Schachenmayr, we twijfelde in de winkel nog even over het effect met deze draad voor de pompoenen, maar ik ben zeer tevreden.

Ik heb wel even getwijfeld of ik hem zou kopen en ben toch blij dat ik het gedaan heb. Nu heb ik weer allemaal pompoen dingen in mijn hoofd, dus wie weet zien jullie die binnenkort wel op mijn blog.
Maar eerst ga ik de gelukpoppetjes afmaken. 17 zijn er compleet af en van 13 liggen de lijfjes met hoedjes klaar, dus het gaat goed.


Groetjes Ingrid.

1 opmerking:

  1. Mooie kleuren heb je gekozen!
    Die pompommakers heb ik ook wel eens in mijn handen gehad, maar vraag me af of ik daar wel plezier aan zal beleven. Ach, ik heb al genoeg speelgoed :-)

    BeantwoordenVerwijderen