donderdag 1 maart 2012

Haken op donderdag

Dit is (weer) een tas, maar hij is nog niet af. Ik ben aan de laatste toeren van de bovenrand bezig en ik heb ook al beginnetje gemaakt voor de hengels van de tas.
Aan de bovenrand van de tas zitten openingen waar de hengsels doorheen moeten en met een knoop worden vastgezet. Ik moest dus even uitproberen hoe groot de gaten moesten worden omdat ik ander garen heb gebruikt dan het patroon aangaf.
Het patroon is van Drops en het garen wat ik gebruikt heb is Catania (taupe al kun je dat niet goed zien op de foto) Tot nu toe heb ik 5 bolletjes dus dat valt mee.


Als hij helemaal af is zal ik hem op mijn blog zetten.


Groetjes Ingrid.

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de haakkriebels zo te pakken hebt. Ik weet hoe verslavend het is, hahaha. Maar wat maak je leuke dingen zeg? Heb net je blog tot je eertse post doorgelezen en bewondert. Echt prachtig! Ik ben nu ook erg benieuwd naar het eindresultaat van deze tas. Wat een giga-werk zeg... Komt geen einde aan al die steken, hahaha. Nog veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tas Ingrid. Benieuwd naar het eindresultaat. Met welke naald is deze gehaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 1 Hengsel nu af dus het eind is in zicht. Hij is gehaakt op 2,5 en in het echt dus met 5. Een heel groot verschil.

      Groetjes Ingrid.

      Verwijderen
  3. Mooi gelukt hoor ik ga hem ook maken maar dan met dikkere katoen hoor,wat een klus

    BeantwoordenVerwijderen